Продавець CamerTON - №1 Гіпермаркет систем безпеки в Західній Україні розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
548 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (17.06).

CamerTON - №1 Гіпермаркет систем безпеки в Західній Україні
Контакти
CamerTON - №1 Гіпермаркет систем безпеки в Західній УкраїніВідділ продажу
ул. Тараса Шевченка, 179, Стрий, Україна
+380 (93) 200-10-30
+380 (68) 809-09-00
0932001030
Мапа

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Доставка кур'єрською службою "Нова пошта" відбувається в межах території України в будь-яке відділення. Доставка 1-2 дня.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплата карткою Visa, Mastercard через on-line сервіс LiqPay. Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
  • Безготівковий розрахунок від ФОП буз ПДВ від 1000грнМожливість виставлення рахунку від ФОП та без ПДВ на суму замовлення вище 1000грн. Рахунок з сумою нижче 1000 грн. не можемо виставити.
  • Карта ПриватБанкуДля оплати даним методом, створіть замовлення і наш менеджер відправить Вам реквізити для оплати.
  • ПісляплатаОплата післяплатою передбачає відправлення оформленого замовлення без передоплати. Оплата покупцем проводиться після огляду товару. Присутня комісія від Нової Пошти за послугу післяплати в розмірі 20 грн + 2% від оголошеної вартості.

Гарантія:

Проверка комплектности и отсутствие дефектов в изделии производится перед передачей товара покупателю. После передачи и отправки товара из магазина, претензии не принимаются, за исключением отдельных случаев.

Гарантийный ремонт осуществляется представителями производителя или продавца (сервисными центрами) при наличии правильно заполненного гарантийного талона, документа, подтверждающего оплату товара (в отдельных случаях), сохранение всех пломб на товаре (если таковые присутствуют). В гарантийном талоне обязательно указывается: модель, серийный номер товара, гарантийный срок и дата продажи. Чтобы избежать возможных недоразумений, необходимо хранить в течение гарантийного срока все эксплуатации документы, которые прилагаются к товару в момент его продажи.

Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (Нова пошта, Міст Експрес, Укрпошта ) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а так само скласти акт(претензію) . У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося

 

Техніка перед відправкою перевіряється на працездатність і наявність дефектів, також перевіряється повнота комплектації. Вантаж страхується на повну суму, і перевізник несе відповідальність за цілісність вантажу. При отриманні від перевізника покупець також повинен перевірити своє замовлення, тільки після цього розрахуватися з кур'єром.

Відправка товарів здійснюється тільки після вибору способу оплати.

Оплата "Наличними" - оплата здійснюється при самовивозі товару або оплата на карту Приватбанку.

Оплата "Накладений платіж", клієнт оплачує вартість услиг перевізника 20грн +2% від суми замовлення. Оплата здійснюється тільки після огляду товару. Без ризиків.

Оплата "Безготівковий розрахунок" - товар відвантажується тільки після оплати рахунку на оплату замовлення. Рахунок може бути з ПДВ і без

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner